Tuesday, 4 July 2017

Twee kaarten, twee keer katten op een achtergrond van Brusho


Katten vind ik zo leuk. Ik heb dan ook met plezier aan deze kaarten
gewerkt en ben ook blij met het resultaat.
Op een achtergrond van Brusho deze silhoutte stempels gestempeld.
Ik kan mij zo voorstellen dat ze zo zitten om het spektakel met
de meeuwen te bekijken. Zo zit mijn kat als er een duif in de boom 
voor het raam land. Bukken als de duif opeens beweegt.
Bij de tweede kaart hebben de katten een onderonsje in de tuin.
 

 

Gebruikte materialen en stempels:

Groetjes Janny

3 comments:

ike said...

Those are really fabulous - I love the silhouettes on your amazing backgrounds. Maybe you will come and play at my Cats Challenge ??

Hugz
IKE x

Cat Lovers Challenge Blog

Jetske said...

Leuke kaartjes, de bovenste spreekt mij het meest aan. Misschien door het verhaaltje, maar misschien ook door de warme kleuren en de rust die er van uit gaat.

Unknown said...



this is very useful informative posting !
thank you for your sharing this good informations !

goldenslot
สูตรบาคาร่า