Wednesday, 3 May 2017

Twee kaarten.. en Distress oxide gebruikt

 De eerste kaart heb ik gemaakt als herinnering aan de nu lopende
challenge (4) - BRIGHT BLUE. Er is nog tijd om mee te doen. 
Voor deze kaart heb ik een achtergrond gemaakt met 
Distress Oxide inkt, Broeken china en Faded jeans.


Bij deze tweede kaart had ik bevrijdingsdag in gedachten.
Vrede en Liefde dat hebben we nodig, iedere dag.
De tekststempel is niet van de stempelwinkel, daar heb ik
niet over nagedacht. Maar ik wilde jullie hem toch graag laten zien.
De koe is zo leuk en er zijn zeker andere mooie tekstempels
te vinden bij de Stempelwinkel. Het idee van de vlag heb ik getekend.

  
Gebruikte stempels:
 Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groetjes Janny

1 comment:

Jetske said...

Lekker hollands, een vlag en een koe! Je zou er zo een tegeltje van kunnen maken, LOL.
Wel een leuke koe, toch?