Wednesday, 1 March 2017

Tijd voor de plate van de maand....

Het is mijn beurt om een plate in het zonnetje te zetten. Deze keer 
heb ik voor Plate 48 Silhout stempels van Enchanted Inkt gekozen.
Je kan hiervoor een heleboel verschillende achtergronden gebruiken.
Hieronder zie je verschillende hiervan.

Voor de eerste kaart heb ik een achtergrond met de Gelli plate, acrylverf
en stencils gemaakt.De silhout stempel heb ik hier en daar met
kleurpotloden ingekleurd.Nog wat strass steentjes uit mijn
voorraad en meer heeft de kaart naar mijn idee niet nodig. 


-*-
Voor de tweede en derde kaart heb ik gewerkt met encoustic wax.
Ik heb eerst de stempel gestempeld en daarna de wax aangebracht.


-*-
Deze kaart heeft een achtergrond van Ditress inkt wat
ik eerst heb aangebracht op een acrylblok, daar wat water
op gespoten en dat als het ware gestempeld op mijn papier.
Als laatste de fairy en de tekst erop gestempeld.

Dit strookje papier had ik over en daar heb ik een tag van gemaakt.
ook deze stempels staan op de plate.

Als laatste heb ik een achtergrond met spray inkt voor deze
 leuke stempels gebruikt, ook deze stempels komen ook van de maand de plate.
De stempels ingekleurd en hier en daar de sharpie pen voor wat wit gebruikt.

Gebruikte stempels en materialen:
Windows into fairyland : FS48
Teksten: Dream, believe, EI P1289/70
Distress Ink, Stazon inkt en Memento
Gelli Plate  en Stencils
Witte Sharpie

Dit was het voor vandaag er komen deze maand nog meer kaarten
met deze stempels. Ik hoop dat je dan weer komt kijken.
Groetjes Janny

3 comments:

Jetske said...

Mooie kaarten, met prachtige achtergronden!

Marlies said...

Prachtig Janny, al die verschillende achtergronden en een mooie plate een echte aanrader!

Dora said...

Wow. wat mooie serie kaarten. Prachtige achtergronden die passen zo mooi bij deze stempels. Schitterend gedaan.